Logofolio 2019-2021

Din 2013 și până acum am descoperit că, deși fiecare proces de branding are particularitățile lui, în toate e crucială partea de briefing și de research. Mai pe șleau, identitatea vizuală este mai mult decât un logo drăguț, iar asta înseamnă să sap adânc pentru a înțelege contextul și viziunea clientului.

Dincolo de research-ul riguros, am un stil de lucru colaborativ - asta înseamnă că lucrez îndeaproape cu clientul pentru că am observat rezultate mult mai faine atunci când punem laolaltă knowledge-ul meu și perspectiva (clientu)lui.


Uite o parte din procesele de branding create în ultimii 3 ani. Pentru jumătate din clienți am creat atât numele, cât și identitatea vizuală, în unele cazuri și campania de lansare a brandului.

Dacă ți-au plăcut branding-urile pe care le-ai văzut și ai nevoie la rândul tău de o identitate vizuală, dă-mi un semn.

HAI
SĂ NE AUZIM!

Mult mult mulțumesc!